Nu är det dags för frågestund i Maj via zoom och vi ser fram emot att hänga med er! Gå gärna in i förväg och skriv i facebookbruppen om du har några speciella frågor du vill att vi tar upp. Har du inte möjlighet att vara med kommer du att kunna se träffen i efterhand. Klicka på knappen för att komma till Zoomträffen eller se reprisen. Hoppas vi ses där!
Koden till zoom är 6Xwg06
