Nu är det dags för frågestund i april via zoom och vi ser fram emot att hänga med er! Denna gången kör vi på tema odling av grönsaker och Elin håller i zoomträffen. Gå gärna in i förväg och skriv i facebookbruppen om du har några speciella frågor du vill att vi tar upp. Har du inte möjlighet att vara med kommer du att kunna se träffen i efterhand. Klicka på knappen för att komma till Zoomträffen eller se reprisen. Hoppas vi ses där!
KODEN är CGq7wh till Zoom-träffen.
