Äntligen dags för coachning igen! Och den här gången tänker jag att vi ska se om vi kan hålla till i min pappas växthus som är uppvärmt med värmeslingor från bergvärmen hela året så att han och hans fru kan odla asiatiska växter som kräver plusgrader.
Och så ska ni så klart få ställa alla era trädgårdsfrågor till mig.
Hoppas vi ses där!
