Alltså är det bara jag som känner våren pirra i kroppen rejält nu?
Och det är så härligt att ljuset är på väg tillbaka ordentligt igen! Så efter önskemål kör jag en lunch-coachning den här gången ,jag tänker att vi varvar lite mellan kvälls- och lunch-tid så att så många som möjligt kan vara med.
Jag ser fram emot att hänga med er, hoppas vi ses där!
Lösenkod för att komma in i mötet: 961456
(Eftersom jag precis bytt system föra våra coaching-träffar så hade jag förra gången kryssat i att ni skulle registrera er, vilket gjorde det lite omständligt för er, nu är istället länken direkt till träffen, ni anmäler er alltså inte i förväg längre.)
