Sensommaren är här och frågar du mig är det en av mina favorit-tider på året!
För nu är det perfekt tid för allt ifrån plantering, sticklingar och sådder inför nästa år. Skörd av grönsaker, svamp, bär och frukt. Sensommarens blommor är bland mina favoriter och det är väldigt skönt att greja ute när luften är något svalare. Plus att det är sååå mysigt att sitta ute på kvällen med tända ljus och bara njuta.
Jag ser fram emot att få hänga med er via zoom och svara på era frågor och få veta mer om hur ni har haft det i trädgården i sommar!
Ladda gärna ner appen i förväg om du tänkt vara med via mobilen.
Jag ser fram emot att hänga med er, hoppas vi ses där!
Lösenkod för att komma in i mötet: 086073
Och kan du inte vara med kommer jag att spela in i vanlig ordning.
