Det känns inte alls som om det var länge sen men nu är det återigen dags för att planera nästa års odlingar!
Vi börjar med en utvärdering av året som varit och sätter planen för nästa års odlingar.
Är du som mig som får kli i fingrarna för att beställa fröer i mellandagarna är det perfekt att vi kör workshopen under november/december.
Då har du även årets odlingar ganska så färskt i minnet fortfarande.
Och vad säger du, lite glögg och pepparkakor för att göra det extra mysigt va?
Och ha inte för bråttom nu att beställa fröer på en gång för i nästa del kikar vi på vilka fröer som varit favoriterna och vilka som fungerat mindre bra för att optimera sortvalet till nästa år.
Arbetsboken till workshopen kommer inom kort.
Kram Malou
Ange kod 961456 för att komma in i workshopen
