
Är du som mig och skippar etiketter på inläggningar, sylt och saft för att du tror att du ska komma ihåg innehållet? Men så glömmer du ändå, som du innerst inne visste att du skulle göra....
Därför har jag gjort etiketter!
6 stycken olika varianter med 16 stycken på varje A4-sida. Alltså totalt 96 etiketter som du enkelt skriver ut och använder.
Du kan antingen skriva ut dem på ett självhäftande papper, limma på med limstift eller så klistrar du fast dem genom att pensla lättmjölk på baksidan av etiketten och sedan sätta på burken eller flaskan. (Det behöver vara en mjölk som inte har mycket fett i sig för fettet gör att den inte fäster lika bra).



