
Starten av förodlingen är för mig den riktiga början på den nya odling säsongen. Det är en härlig känsla när man petar ner dom första fröna och sätter på växtbelysningen och värmemattan för att sen kolla till förodlingen ibland flera gånger om dagen för att se vad som händer.
