
mars börjar det på riktigt för mig med många olika sådder.
Då har jag inte alla sådder på samma ställen utan har under åren testat mig fram för att veta vad som funkar bäst att ha vart. För det är nämligen så att en del har jag i mitt odlingsrum i källaren med svala temperaturer och växtbelysning. En del sår jag direkt i bäddarna i tunnelväxthuset. En del av sådderna bli i godislådor på en bänk i tunnelväxthuset skyddade och en del blir sådda i mitt lilla växthus i växthuset som jag skyddar med en frostvakt.
